Cele mai scumpe mașini de off-road din lume

off road

Cei care au o pasiune pentru mașini, în general, ajung să aibă la un moment dat și o atracție mai mare către automobilele off-road. Pentru jucătorii care au tras lozul cel mare și vor să-și îndeplinească un vis mai vechi, le propunem 3 mașini de off-road de top care sunt capabile să îndeplinească și cele mai extravagante exigențe atunci când sunteți pe un teren accidentat.

Toyota 4Runner TRD Pro

Toyota ia în serios capabilitățile off-road: de la primele Land Cruisers până la pickupurile grele de astăzi, a existat întotdeauna cel puțin o serie de mașini Toyota care au excelat și pe trotuar. În acest an, Toyota a adăugat un nou pachet de opțiuni TRD Pro la 4Runner, Tacoma și Tundra. Datorită dimensiunii sale și a suspensiei spate cu bobină, poate fi cel mai capabil să urce munții și cel mai bun la condus pe stradă.

Pachetul Toyota Trail vine deja cu un diferențial spate de blocare și controlul excelent de accesare a crawlerelor – în esență un control al vitezei de croazieră pentru off-road. Cu pachetul TRD Pro, suspensia este înlocuită cu bobine Eibach mai înalte și cu Bilstein, dispozitive ce atenuează șocurile. Noua suspensie permite unui cilindru suplimentar să se deplaseze la ambele capete ale roților. Modelul 4Runner câștigă, de asemenea, și la distanța față de sol cu noile anvelope mai înalte 265 / 75R16 BF Goodrich All-Terrain.

Toate acestea fac ca 4Runner TRD Pro să coste 36.410$, o nimica toată la ceea ce poate face mașina asta.

Toyota Land Cruiser

Puține automobile sunt la fel de sinonime cu off-roading-ul ca Land Cruiser. Și, pe măsură ce SUV-ul Toyota a crescut în dimensiuni, prețuri și dotări, compania a fost atentă să-și păstreze marile abilități și pe teren accidentat.

Land Cruiser împachetează un V-8 de 5.7 litri pentru a pluti peste cele mai proaste trasee. Toyota utilizează o suspensie spate independentă și o bobină lungă, cu suspensie spate, proiectată pentru o articulație sporită. Baza acestui sistem vine de la Kinetic Dynamic Suspension, care permite în mod automat mai multă mișcare a suspensiei în condiții de viteză redusă, în afara terenului, apoi se strânge în timp ce se simte înclinat la viteze mai mari ale drumului. La fel ca 4Runner off-road, Land Cruiser are și controlul accesării cu crawlere. Există chiar și un sistem care, atunci când este activat, frânează roata din spate exterioară pentru a strânge cercul de întoarcere al vehiculelor pe o pistă îngustă. Deșteaptă treabă. Astfel, această tehnologie împreună cu luxul unui Land Cruiser costă de la 80.000$ în sus.

Mercedes-Benz G500

Mercedes-Benz are o reputație legendară în rândul fanilor 4WD datorită a două vehicule: Unimog 4X4-urile și acest vehicul, G-Wagen. Seria G Mercedes-Benz a fost dezvoltată pentru forțele armate internaționale în anii 1970; există astăzi în mare parte neruptă de aceste rădăcini. Sigur, este un Mercedes-Benz modern și, ca atare, este dotat cu lux și tehnologie. Dar, sub piele, lemn și radar de croazieră, există o construcție robustă pe cadru și axe solide la fiecare capăt al șasiului, de școală veche.

Mercedes-Benz oferă fiecărui G-Wagen (chiar și modelului AMG de 536 CP) trei diferențiale de blocare activate electronic. Este uimitor pentru un vehicul de lux – doar Jeep Wrangler Rubicon și Ram Power Wagon pot ajunge la acest nivel de capabilitate.

Prețul acestei mașini este la fel de abrupt ca dealurile pe care aceasta le poate cuceri. Un G500 nu costă mai puțin de 115.000 $.

 

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>